010-4090504
Email Icon

Geavanceerder beheersing van documentkosten met Equitrac Office

Equitrac Office is een geavanceerde oplossing voor uitvoertracering en beheersing van documentkosten, waarmee bedrijven afdrukkosten kunnen minimaliseren, kantoorefficiency maximaliseren, afval reduceren, privacy van document garanderen en de laagste kosten bewerkstelligen.

De belangrijkste functies van Equitrac Office bepalen hoe printers en copiers worden gebruikt. Ook kan Equitrac Office analyseren welke apparaten worden over- of ondergebruikt en de perioden van piekgebruik herkennen. Het toewijzen van uitgaven (bill-back) per afdeling, kostencentrum, project of klant Bepalen wie bepaalde apparaten mag gebruiken, hoe ze deze mogen gebruiken, en in welke mate ze deze mogen gebruiken Naadloze integratie in uw huidige IT-infrastructuur. Equitrac Office werkt met alle op het netwerk aan te sluiten printers, copiers en multifunctionele apparaten schaalbaar van kleine locaties met één gebruiker tot ondernemingen, verspreid over diverse locaties, met duizenden apparaten en gebruikers.

Equitrac Office